کاربر گرامی به وب سایت دادسرا یار خوش آمدید | برای استفاده کامل از امکانات سایت عضو یا وارد شوید

وکیل ملکی در بندرعباس|مشاوره تلفنی 24 ساعته و تخصصی

شما در حال مشاهده مطلب مذکور در بخش مقالات سایت می باشید

وکیل ملکی در بندرعباس|مشاوره تلفنی 24 ساعته و تخصصی

وکیل ملکی در بندرعباس|مشاوره تلفنی 24 ساعته و تخصصی

وکیل ملکی در بندرعباس

به نوشته دادسرایار در مقاله ازدواج سفید چیست؟

دادسرایار 24 ساعته در خدمت شماست حتی روز های تعطیل

09225192408

بهترین وکیل ملکی در بندرعباس

وکیل ملکی برای حل و فصل دعاوی حقوقی و کیفری می تواند به صورت تخصصی در زمینه ی دعاوی اموال غیر منقول و پرونده هایی از این دست فعالیت کرده و مشکلات افراد را در این خصوص برطرف نمایند. اموال غیرمنقول به اموالی همچون خانه و یا زمین و … می گویند که که امکان انتقال و یا جا به جایی را ندارند.

با توجه به گستردگی دعاوی ملکی، وکیل متخصص املاک بایستی از پیچیدگی های موضوعات مربوط به این پرونده ها اطلاعات کافی داشته باشد تا بتواند به درستی احقاق حق کرده و حق شما را باز ستاند. همچنین وکیل ملکی با اشرافیت به آیین نامه ها و قوانین مربوط به املاک و مستقلات، می تواند تمام جوانب موضوع دعوا را سنجیده و بر حسب مورد موکل خود به دفاع از او بپردازد.

وجود قوانین و آیین نامه های متعدد سبب شده تا حوزه ی تخصصی وکالت ملکی با پیچیدگی های بسیاری رو به رو باشد. همچنین لزوم دریافت وکیل ملکی با توجه به قوانین گسترده و پیچیده، بسیار حس می شود. به طور مثال تنها وکلای ملکی مجرب می توانند تشخیص دهند که در چه پرونده هایی بایستی از قانون ۱۰۰ شهرداری استفاده نمایند و در چه پرونده هایی می توانند به ماده ی شماره ۶۴ قانون مالیات های مستقیم استناد نمایند.

علاوه بر این وکلای ملکی خبره و با تجربه که دانش و اطلاعات کافی در زمینه ی حرفه ی وکالت دارند می توانند در زمینه های مختلف به موکلین خود مشاوره داده و ایشان را با تمام جوانب موضوع آشنا سازند.

حیطه فعالیت وکیل ملکی در بندرعباس

وکیل ملکی در شیراز توضیح داد:توجه کنید که وکیل  دعاوی ملکی اگر چه که می تواند در دیگر دعاوی نظیر دعاوی خانوادگی و … نیز وکالت افراد را به عهده بگیرد اما ترجیح داده است تا به صورت تخصصی عمل کرده و بر روی دعاوی ملکی تمرکز نماید تا بتواند دعاوی از این دست را به درستی و در تمام جوانب شناخته و بررسی نماید.

بنابراین از جمله دعاوی حقوقی و کیفری که وکیل ملکی در آن ها مشارکت کرده و سعی در حل آن ها دارد می توان به انواع زیر اشاره نمود:

  • تنظیم سند رسمی
  • خلع ید
  • کلاهبرداری
  • تعدیل اجاره بها
  • مطالبه اجرت المثل ایام تصرف
  • ابطال قرارداد اجاره
  • تقسیم املاک مشاع
  • تخلیه املاک استیجاری
  • اخذ پایانکار
  • تائید فسخ معامله
  • تصرف عدوانی
  • رفع مزاحم تاز ملک
  • الزام به تحویل مبیع
  • جعل سند
  • انتقال یا فروش مال غیر
  • ممانعت از حق
  • مطالبه وجه التزام قراردادی
  • افراز ملک

همچنین شما عزیزان میتوانید با راهنمایی از وکیل در شیراز نیز راه خود را بهتر و مفید تر بیابید

ویژگی های وکیل ملکی در بندرعباس

از جمله ویژگی های مهم یک وکیل ملکی خوب می توان دانش حقوقی متناسب با نوع حرفه ی تخصصی را نام برد. از آن جایی که حوزه ی وکالت املاک گسترده بوده و دعاوی مختلف حقوقی، کیفری و ثبتی را شامل می شود، وکیل انتخابی توسط شما بایستی با قوانین و مقررات، نظرات دکترین حقوق، روال رایج در دادگاه ها و آرا وحدت رویه ی مربوط به آن آشنایی کامل داشته باشد تا بتواند در دادگاه از شما دفاع نماید.

همچنین از دیگر ویژگی های مهم یک وکیل ملکی می توان میزان تجربه ی وی در دعاوی ملکی را نام برد. تجربه و سابقه ی وکالت وکلای ملکی می تواند از جمله نکات مهمی باشد که بایستی حتما به آن توجه کنید چرا که وکلای ملکی با تجربه ای که سابقه ی وکالت در این زمینه را دارند شانس موفقیت بیشتری نیز خواهند داشت.

توجه کنید که هر دو ویژگی ذکر شده بایستی توامان در وکیل انتخابی شما وجود داشته باشد تا بهترین وکیل ملکی شناخته شده و بتواند با دانش و اطلاعات حقوقی کامل و تجربه ی شکست ها و یا پیروزی های قبلی، پرونده ی شما را در دادگاه به پیش ببرد.

چرا باید به وکیل ملکی در بندرعباس مراجعه کنیم؟

نحوه ی طرح دعوا و شکایت در انواع دعاوی حقوقی و کیفری، در روند رسیدگی به آن حائز اهمیت است چراکه می‌تواند منفعت و یا ضرر افراد را تغییر دهد. بنابراین برای عدم ایجاد مشکلات احتمالی در دعاوی ملکی بهتر است پیش از هر گونه اقدامی، با یک وکیل ملکی مجرب مشاوره کرده و از نظرات و کار هایی که وی می تواند برای دعوای شما انجام دهد آگاهی پیدا کنید.

همچنین از آن جایی که ممکن است در دعاوی ملکی حقوق طرفین دعوا جا به جا شود و به این طریق روند رسیدگی به پرونده دچار اختلال شود، پیشنهاد می کنیم این قبیل امور حقوقی خود را به متخصصین این حوزه سپرده تا طرح دعوا را به درستی انجام داده و پیگیری های لازم را انجام دهند.

به طور مثال چنانچه شخصی ملک فرد دیگری را تصرف کرده باشد، در این مورد هم می توان دعوای حقوقی تصرف عدوانی و هم می توان دعوای کیفری را مطرح نمود، در چنین مواردی تنها وکلایی که در زمینه ی دعوا های ملکی متخصص و با تجربه هستند،می توانند تشخیص دهند که بایستی چه نوع دعوایی را مطرح نمایند تا به نتیجه رسیده و به وسیله ی آن احقاق حق شما صورت گیرد.

همچنین وکیل متخصص ملکی زمان مناسب را برای ارائه ی ادله ی خود می داند و در زمان مناسب اظهارات خود را مطرح می کند تا بتوانند حق موکل خود را باز ستانده تا حقی از او ضایع نگردد.

 

درخواستی شما کاربران عزیز از وکیل در بندرعباس

 منظور از روسپیگیری اینترنتی یا شارژی چیست؟

پاسخ: روسپیگری اینترنتی، شارژ می گیرم وب می دهم، با این جمله خود را معرفی می کنند،

من …..هستم ………ساله . شارژ می گیرم، وب ارتباط تصویری) می دهم . ويس (ارتباط صوتی) هم می دهم . بعضی از آنها نیز می گویند: «تست هم می دهم تا مطمئن شوید.» و بعضی هم اهل تست دادن نیستند. روسپیگری که عبارت است از برقراری رابطه ی جنسی با هدف کسب درآمد مادی، دارای قدمتی چند هزار ساله در تاریخ است . اما آنچه امروز وجود آن را نگران کننده تر از قبل می کند، رواج اشکال مختلف روسپیگری به صورت یک صنعت گسترده در کل جهان است

معمولا در هر عرصه ای که وارد می شویم عده ای کلاهبردار نیز وجود دارند. در اینجا نیز نمونه ای از کلاهبرداری که از طریق شارژ صورت می پذیرد را توضیح می دهیم؛ این افراد که بیشتر آنها پسران جوان و بعضا خلافکاران حرفه ای هستند و بعضا خود را به جای دختر یا زن جا می زنند و صفحه های مجازی را در شبکه های اجتماعی ایجاد می کنند و با درج عکس زن یا دختر نیمه برهنه تقاضای شارژ در قبال نمایش چند دقیقه ای اعلام می کنند و مردان و پسرانی که به علت عدم آگاهی و یا کنجکاوی برای اولین بار گرفتار این چنین افرادی می شوند، بعد از ارسال شارژ با شیوه های گوناگون از قبیل اینکه شارژ ارسال نشده یا مبلغ کمتر از میزان خواسته شده می باشد، پاسخی دریافت نمی کنند.

هر چند از یک نظر مبلغ ۵ هزار تومان برای یک شخص، مبلغ هنگفتی نیست ولی طرف مقابل در طول روز یا ماه با چندین کلاهبرداری این چنینی به مبالغ میلیونی دست پیدا می کند. پس به خاطر چند دقیقه یا نیم ساعت لذت، دارایی و حیثیت خود را به بازی نگیرند. ظاهرا اصلی ترین شکل پرداخت در میان مشتریان روسپیگری، ارسال شارژ تلفنی برای فرد روسپی است. ورود به این فضا خیلی ساده است . آنها با ساختن یک «آی دی» به دنیای چت و یا شبکه های اجتماعی موبایل وارد می شوند، نام و نشانی که می تواند هیچ بویی از واقعیت نبرده باشد، نام و نشان مجازی در دنیای مجازی، دنیایی که آمارها نشان می دهد، ۷۰ درصد حاضرانش را جوانان تشکیل می دهند، ۵۵ درصدشان بین ۱۶ تا ۲۵ سال و ۴۵ درصد هم بالای ۲۵ سال . برای پیدا شدنشان تنها چند دقیقه حضور در اتاق های چت و شبکه های اجتماعی کافی است . اغلب روسپیان اینترنتی، کارشان را فقط در دنیای مجازی انجام می دهند . اما بعضی از آنها هم به صورت حضوری تن فروشی می کنند. وقتی با آنها چت خصوصی را آغاز می کنید، حرفی ندارند جز اینکه اول شارژ می خواهند، کارشان را وقتی آغاز می کنند که شارژ بگیرند .

بساط چانه زنی هم اینجا برپاست . بعد از چانه زنی های معمول، رقم می شود ۱۰ دقیقه وب، یک شارژ ۲ هزار تومانی، نیم ساعت یک شارژ ۵ هزار تومانی، آنها تن فروشی می کنند، بدن خود را به نمایش می گذارند، حرف می زنند و هر کاری که بخواهی می کنند، تا در نهایت از دیدنشان خسته شوی، خسته که شدی می روند سراغ مشتری بعدی به روایت مکرری که در روز بارها صورت می گیرد . بگذریم از اینکه در این بین بعضی دزدهای اینترنتی هم هستند که از این ترفند استفاده می کنند تا فقط شارژ بگیرند و باز بگذریم از آنهایی که شارژ دادنشان دزدی است.

کلیه ی مزایای فعالیت های تحت وب، در مناسبات مجازی روسپیگری اینترنتی نیز به چشم می خورد . برای یک دختر جوان می تواند به صورت کاملا بی نام و نشان و با کمترین احتمال شناسایی اتفاق بیفتد. به پوشیدن لباس فاخر و حضور در مکان های عمومی احتیاجی نیست و در یک اتاق با حداقل امکانات شخصی (اینترنت و ساخت یک آی دی) می تواند انجام شود . حتی متاسفانه برای مشتریان این نوع سرویس ها خصوصا متاهلین و نوجوانان،

این بی نام و نشان بودن به عنوان یک مکان امن سهل الوصول و دور از دسترس تلقی شده که در بسیاری از موارد زمینه ساز تقاضاهای بیشتر و ملاقات های حضوری در آینده ای نزدیک چنین روابطی است. یکی از دلایل دیگر پرداختن به این نوع روسپیگری که بیشتر می توان آن را نوعی پورنوگرافی دانست، عدم وجود برخی از پیامدهای رابطه ی جنسی حضوری مانند به مخاطره افتادن سلامت، احتمال از دست دادن آبرو، آسیب های جسمانی و کنترل اجتماعی و انتظامی برای طرفین است که از این منظر، روابط ناسالم و پر خطر کارت شارژی و اینترنتی می تواند به فضای تاسف برانگیزی برای گسترش خود ارضایی جوانان (و البته خود اشتغالی کم دردسر روسپیان) بدل شود . همچنین باید اشاره کرد که در کنار عوامل گسترش فحشای مجازی، نباید وجود دلایل دیرینه ی روسپیگری را از یاد برد.

دلایلی مانند: فقدان روابط محبت آمیز با خانواده، خشونت، فقر، مهاجرت، زاغه نشینی، مشکلات اقتصادی، خانواده های از هم پاشیده و همجواری با سوء استفاده های جنسی دوران کودکی .چرا که اینها تشدید کننده و تقویت کننده ی یکدیگرند .

از سوی دیگر راهکارهایی مانند: فیلترینگ که به سادگی و با روش های مختلف، این روزها توسط جوانان دور زده می شود، نه تنها پاسخ به این مسئله نیست، بلکه تنها پاک کردن صورت مسئله و فرار به جلو است، زیرا این پدیده ماهیتی کاملا روانشناختی دارد و نمی توان با اقدامات سلبی جلوی آن را گرفت. برای مقابله جدی و اساسی با این پدیده شوم، باید از سنین پایین ذهن بچه ها را با مبانی اخلاقی لازم برای حضور در اینترنت آشنا کرد و در هر مرحله رشدی، با ادبیات و شیوه خاص خودشان، آنها را با پیامدها و مضرات ابنگونه ارتباطات در فضای مجازی آشنا نمود

 

image
JM
نویسنده این مطلب

مهدی حنیور

ارسال دیدگاه

کاربر عزیز برای ارسال دیدگاه ابتدا باید عضو یا وارد شوید

عضویت / ورود
 
دیدگاه ها
این مطلب نظری ندارد